Tre gånger tre

1. Tre saker jag vill börja med
1. Läsa böcker istället för mindnumbing surfande. 
2. Vara lite lugn, lite avmätt, lite går det så går det. Låta folk vara. Inte tro att jag ska fixa allt. Hålla tyst. 
3. Vill steppa upp med syskonbarn och barnbarn men är inte säker på hur det ska gå till med tanke på min ork. 


2. Tre saker jag vill fortsätta med
1. Arbeta med min hälsa, min aktivitetsnivå, mina rädslor. 
2. Uttrycka och visa kärlek och tacksamhet för Mikael. 
3. Ge mig själv näring, andligt, fysiskt, emotionellt, socialt, intellektuellt. 


3. Tre saker jag vill sluta med
1. Läsa massa AI-genererad skit på Reddit om folk som är helt dumma i huvudet. 
2. Klaga så mycket på mig själv. 
3. Borde säga äta godis/socker/bullar. Borde också säga köpa saker på tradera. 

1 kommentar:

Monica sa...

Roligt att du hakade på! Och spännande att läsa, såklart…