Min lycka är gjord!!!

Jag fick ha Belle på sleepover ikväll! Jiiiiippi!!! Familjen hade firat Jonte som fyllde år, men de skulle spela minigolf och jag orkade inte följa med. Har legat i sängen/soffan hela dagen och mått rätt dåligt och som bara blev värre. Till slut grät jag av ilska att jag inte orkade följa med. Är så väldigt less på den här sjukdomen.

Men jag fick en present, som egentligen först var att Treo Comp hjälpte. Då blev livet lite mer uthärdligt. Sen kom Mikael hem med Belle! Min Belleskling!!!! Vi skrattade och tokade oss 

och kramades och lärde varandra saker. Och hon himlade njutande med ögonen i massagefåtöljen!

Att hon kom. Ljuvligheters ljuvlighet. Hon har mitt hjärta!

2 kommentarer:

modren sa...

Men vad stor hon har blivit! Otroligt!
modren

Monica sa...

Att ha någon man älskar att skratta tillsammans med, det är höjden av lycka!