Dagens drömmar

Jag ligger i sängen och fantiserar om vilka värktabletter jag ska ta när jag orkar gå upp.

För övrigt försöker jag komma på hur jag ska få ut det mesta av stormen. Det låter inte så lockande att bli av med el å värme, så jag kanske bara tänder några värmeljus. Fladdrande låga går inte bra ihop med migrän. Men förresten blir det nog ett stort äventyr att hämta posten!

Har plockat undan sandalerna, men har mest ballerinaskor framme. Idag åker stövlarna fram.

Vilken spännande dag.

Och dessutom har Mikael, min medicinska uppslagsbok, förklarat att kramp i en sfinkter innebär stängning, inte öppning. Så det där med gallgrön diarré var inte kodeinkramp. Så nu är det bara botoxen det krockar med. Men det är nog spännande, jag lovar. Har inte tagit ldn på två dar och huvudvärken är helt klart bättre. Måste man välja mellan sitt värsta och sitt bästa?!

Jag går och blir blöt, det löser säkert nåt.

2 kommentarer:

Sara sa...

Misslyckad storm! Det blev en ljum västanfläkt bara och inget märkbart alls! Just nu när Leffe ska flyga hem från kursen på Mallis verkar de ha fått storm där istället, så nu har jag börjat ogilla stormar istället.

Sweet dreams

Monica sa...

Hoppas du snart mår bättre! Vet att det låter fjantigt, men det kommer från hjärtat. Kram!